zondag 26 april 2009

Voorbereiding reis Koerdistan

hier sta ik dan ....nog thuis in mijn vertrouwde omgeving.

langzamerhand gaan mijn gedachten naar de reis die in 9 mei 2009 ga maken naar Koerdistan, Iraq.

Vreemd hoe je leven een wending kan krijgen.

Ben freelance-fotograaf van hobby en beroep, maar nooit gedacht dat ik op een moment "ja, ik ga mee naar Koerdistan" kon zeggen.

Hoe nieuwsgierig is een mens blijkt wel weer.

Mijn lijst wat ik mee ga nemen staat alleen nog "camera en lenzen " hahaha
de rest volgt ;-)

3 opmerkingen:

  1. Camera's en lenzen: help onthouden dat je van ons een schoenpoetsdoosje krijgt voor je vertrek. Ze zijn daar erg gesteld op glimmende schoenen. Die komen beter in beeld als ze er mee gooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi schat, Ik hoop dat je het naar je zin hebt vandaag. Dineren met het parlement heb je nu gehad. Ik hoop dat er nog meer leuke dingen volgen. Vind het wel lastig dat ik nauwelijks met je kan communiceren. Ik mis je. Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, eindelijk gelukt om in je blog te komen. 24 uur zijn te weinig voor een dag . hoop dat jij tijd genoeg hebt om alle ervaringen vast te leggen en daarbij ook nog een beetje te genieten! Succes met alles!
    petroesj

    BeantwoordenVerwijderen